کاندوم وسیله ایست پلاستیکی کـه جنس نر روی شومبول خود مـی کشد.

خب شاید سوال پیش بیـاید «برای چی؟»

برای شب ادراری است؟ یـا نوعی لباس زینتی ست کـه بر آلت ی مـی پوشانند؟ یـا شاید به منظور اینکه سردش نشود.

نع …. نوحه سیب سرخی بیا تا یه سینه سرخر بو کنیم !!! هیچکدام اینـها نیست.

بهترین کاربرد آن این هست که موجودات بدبختی درون ایران ، نوحه سیب سرخی بیا تا یه سینه سرخر بو کنیم پا بـه عرصه ی دنیـا نگذارند.

الان هم کـه رهبر مسلمانان جهان دستور داده اند همـه ی کاندوم ها از داروخانـه ها جمع شوند که تا ما بتوانیم به منظور ارتش امام تایم(زمان) سرباز تولید کنیم.

ولی ما کـه اینجا بیکار ننشسته ایم؛ خودمان راه های مختلف جلوگیری از بارداری را یـادتان مـیدهیم :)

یکی از این وسایل جایگزین «بادکنک» هست …. نوحه سیب سرخی بیا تا یه سینه سرخر بو کنیم بله بادکنک !

همانکه درونش فوت مـیکنیم و به دست بچه ها مـی دهیم که تا با آن بازی کنند.

خب از این بـه بعد بزرگتر ها هم مـی توانند با آن بازی کنند، بعد اگر جایی درون پارک بادکنک فروش دیدید، مـی توانید یواشکی چند که تا از آن را به منظور خودتان بخرید و توی کمد قایم کنید،اگری هم بـه شما مشکوک شد، فوراً آنرا باد کنید و شروع بـه بازی نمائید.

دستکش های یکبار مصرفی کـه جراح ها استفاده مـی کنند بسیـار مناسب هست ، ولی حتما انگشتان آنرا قیچی کنید، بدین ترتیب به منظور پنج بار مـی توانید آنـها را بکار ببرید.

وسیله ی بعدی «کیسه فریزر» است. خب درون همـه ی خانـه ها پیدا مـی شود ، اما چون درون هنگام کار ممکن هست مچاله و جمع شود ، احوط آنست کـه از همان بادکنک استفاده شود.

یک گزینـه ی خیلی قدیمـی هم هست کـه مربوط بـه مصریـان باستان است، البته من آنرا بـه شما توصیـه نمـی کنم چون کمـی چندش آور هست ، ولی درون صورتی کـه مضطر شده اید، استفاده از آن جایز هست ، و آن چیزی نیست جز «روده ی »

یک مورد دیگر هم هست کـه خود رهبر از آن استفاده مـی کند و آن «لیوان» هست البته این روش مختص ایشان هست و بـه هیچ وجه توصیـه نمـی شود!

یک راهی هم هست کـه راست ِکار ِذوب شدگان درون ولایت است، سر آلت را کج مـی کنند (خم مـی کنند) کـه مایع منی کمانـه کند و بیرون بریزد.

اگر هیچکدام از این لوازم را درون اختیـار نداشتید، مـی توانید دستتان را محکم روی آلت بگیرید و از خروج اسپرم های بیچاره جلوگیری کنید، یـا مـی شود از روی لباس کنید، کلاً هر کاری از دستتان بر مـی آید انجام دهید که تا به جمعیت بدبخت های ایران ، حتی یک نفر هم اضافه نشود :)

نوشته ی قبلی:

پله پله که تا ملاقات ناخدا

Advertisements
: نوحه سیب سرخی بیا تا یه سینه سرخر بو کنیم




[ایران بیکران | همـه ی جهان سرزمـین من هست … | صفحهٔ 2 نوحه سیب سرخی بیا تا یه سینه سرخر بو کنیم]

نویسنده و منبع: keyumars123 | تاریخ انتشار: Tue, 08 Jan 2019 09:46:00 +0000